Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Παπανδρέου στο The TOC: Αισθάνομαι μεγάλη ευθύνη για να βοηθήσω αυτόν τον χώρο που εξέφρασε κάποια στιγμή το ΠΑΣΟΚ

«Αν υπάρχει ένας με συναισθηματικό δεσμό με το ΠΑΣΟΚ, αυτός είμαι εγώ. Αν υπάρχει ένας που πονάει το ΠΑΣΟΚ είμαι εγώ. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχαν πάρα πολλοί (που αγαπούν το ΠΑΣΟΚ). Αλλά ειδικά εγώ που είμαι ο γιος του ιδρυτή και βεβαίως ήμουν Πρόεδρος για πολλά χρόνια. Εχω πολύ μεγάλο πόνο και βάσανο για την πορεία αυτής της παράταξης και με μεγάλη δυσκολία αλλά με καθαρή τη συνείδησή μου πήρα μια απόφαση.

Θα μπορούσα να κάθομαι σε μια βουλευτική έδρα, να πηγαίνω στη Βουλή βόλτα, να ψηφίζω όποτε ήθελα, να κάνω και καμιά δήλωση... Δεν το έκανα. Αισθάνομαι μεγάλη ευθύνη για να βοηθήσω αυτόν τον χώρο που εξέφρασε κάποια στιγμή το ΠΑΣΟΚ».
βιντεο εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου